Tüm sayfa görüntülemeleri

6 Mayıs 2017 Cumartesi

NAZAR KÖY

     
 İzmir ilinin, Kemalpaşa ilçesinde bulunan Nazarköy'e  hiç gittiniz mi?Sizi bilmem ama ben nazar boncuklarla dolu köye gidince çok mutlu oldum. Ve boncuk ustalarının, 1200 derecelik ateşin başında camları eriterek nazar boncuk haline getirmelerini heyecan ile izledim. Ellerinde ki iki demir parçasıyla boncukları saatlerce emek harcayarak yapıyorlar ve hayallerini, umutlarını günümüzde kullandığımız nazar boncuklarına renk renk yansıtıyorlar. Oraya giderken, boncuk stantlarını gezmeyi, sonra ise, gözleme ise çay keyfi yapmayı unutmayın.:)

11 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor nazar boncuklarini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bende çok sevdiğim için paylaştım teşekkürler...

      Sil
  2. Kemalpaşa İzmir'in saklı köşelerinden, ama tam anlamıyla gezemedim. Belki genelde sıcaklarda İzmir'de olduğum için bir rehavettir gidiyor. Oysa kiraz zamanı gitmeyi ya da yayla gibi yörelerinde konaklamayı da istiyorum. Nazarköy'ü öğrendiğim iyi oldu, cam santını yakından görmeyi çok istiyorum. Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim Bizde tesadüfen rastlamıştık ve gördüğüm an hayran kaldım ,elimden gelince orayı tanıtmaya çalışıyorum...Eminimki sizde çok beğeniceksiniz...

      Sil
  3. Ayy gitmedim ama çok isterdim gitmeyi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bir gün sizde gelip görürsünüz sevgiler...

      Sil
  4. Gittim gittim . Nasıl da güzel rengarenk şekerler gibi boncuklar

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir yermiş, merak ettim :))

    YanıtlaSil
  6. ilginç bir köymüş gerçekten. blog keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. aklımda olsun izmire gidince :)

    YanıtlaSil

SKOLYOZ

                                                  SKOLYOZ                                                               ...