Tüm sayfa görüntülemeleri

18 Nisan 2017 Salı

MODAYI NE İÇİN TAKİP ETMELİYİZ ?

Moda deyince içinde birbiriyle uyum sağlayan objeleri  kullanarak güzel zarif yerine göre sade, yerine göre dikkat çekici ve aynı zamanda bir zerafet  uyumu ile  birlikte taşımaktı,r yılın tendlerini yaşantımıza, bütçemize ve vücut yapımıza göre  kullanabilir renklerin uyumunu bilip vücudumuza yakışanı giydikten sonra   kendi tarzımızı yaratmış oluruz.Bende moda ve kendi tarzımı birlikte kullamayı sevenlerdenim .Yıllardan beridir   modayı en çok ünlü manken Demet Şener,i takip ederek buluyorum  aynı zamanda güzel bir anne olan Demet  Şenerin  yıllardır giyim tarzını çok beğenmişimdir .kıyafetlerinde genellikle kendi tarzını yaratmış ve moda esintisinide yansıtmıştır.. 

Birde hani  yıllardır hep moda olan kıyafetler vardır onları günlük yaşantımızda  ve gece dışarı çıkarken üstüne giyindiğimiz bir bluz veya bir ceketle rahatlıkla kullanabiliriz bunlar tabiki jean hiçbirzaman modası geçmeyen kot pantolonlarımız üstüne şık bir ceket ve zarif bir topuklu ayakkabıyla  çok şık olabilrsiniz....Moda için herzaman fazla bütçeler harcamaya gerek yok bence çünkü kıyafetinizi  trend olan bir elbise veya bir  bluzla veya bir aksesuarla  oluşturabilirsiniz moda sizin tarzınız olmalı modayı takip et ve geri kalma .....

12 yorum:

  1. Çok güzel bir yazi olmuş :) keşif etkinliginden geliyorum takibe aldım banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfama hoşgeldiniz yorumunuz için teşekkür ederim ..takipteyim..

      Sil
  2. Bende beğeniyorum Demetin tarzını:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, yazımı okuduğunuz için teşekkürler..

      Sil
  3. Ben birebir moda olani takip etmem ama ićinden bana yakistigini düsündüklerimi seçerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zaman zaman sizin gibi yapıyorum ,yorumunuz için teşekkürler,selamlar...

      Sil
  4. Derya'nın blogunda sizi gördüm.Tabi ki sosyal sorumluluk projelerini destekleyen bir arkadaşımızı takip etmeden olur mu :)) Sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  5. Sosyal Sorumluluk Projelerini Destekleyenleri Severim. Sizi Takibe Aldım.. Banada beklerim...
    Web Tasarım üzerine yazılar yazıyorum. Webmaster Yetiştiriyorum.

    https://webmasterciragi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler ...takipteyim

      Sil
  6. Moda takip etmek için idol şart gibi. Paylaşımın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfamı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler .....takipteyim

      Sil
    2. takibe aldım teşekkür ederim

      Sil

SKOLYOZ

                                                  SKOLYOZ                                                               ...