Tüm sayfa görüntülemeleri

22 Mart 2017 Çarşamba

❗️ANNELER DİKKAT HAMİLELİKTE YÜKSEK TANSİYON ERKEN DOĞUM NEDENİ❗️

Merhabalar sevgili çalışkananne blog okuyucularım sizlere öncelikle sayfamı ziyaret ettiğiniz için çok teşekkür ederim hamilelikte yüksek tansiyon nedeniyle yaşadığım ve zorlu geçen Doğum hikayemi anlatmak istiyorum .iki güzel kızımın ardından gelen oğlumun hamileliği hiçte kolay geçmemişti ,bulantılar ,düşük riski derken tam rahata erdim hamileliğimin tadını çıkarayım diye düşündüğümün sabahı korkunç bir baş ağrısı ile uyandım bitmek bilmeyen ağrım için hemen yakınımdaki bir polikliniğe gittim tansiyonum yüksekti eve gelip dinlendim ama akşam daha şiddetli ağrıyınca tekrar polikliniğe gittim hemşiremiz gebelik tansiyonu (preklemsi)olabilirsin dikkat et diyince ertesi gün hemen eşimle beraber doktoruma gittik kontroller yapılınca doktorum bebeğim ve benim kilo verdiğimizi ve ve gebelik tansiyonunun risklerinden bahsetti ,tansiyonum tekrar yükselip gebelik tansiyonu olunca evde bazı tansiyon ilaçları ve dilaltlarıyla zorlu birkaçgün geçirdim gözlerim bulanık görmeye vücudumda şişlikler oluşmaya ,midemden sırtıma kadar başlayan ağrılar sonucunda doktorumuz hemen beni kontrol altına aldı hastanede geçen zorlu ve dayanılmaz ağrılı sürecin sonunda acilen sezeryanla bebeğim 32 haftalık ve 1kilo 100gram olarak dünyaya geldi .Oğlum iki ay öncesinde doğduğu için hemen yoğun bakım ünitesinde küveze alınmıştı ve doğum yaptığım hastanenin küvezi olmadığı için başka hastanedeydi ,çok şükür sanki dünyaya yeniden gelmiştim ama oğlum Barış yanımda yoktu ertesi gün hemen heyecanla oğlumun yanına gittim ama dokunamdım sadece uzaktan gördüm olsun bunada şükür dedim okadar zorlu günlerin ardından buda geçicek diye dua ettim ,ertesi gün hastaneden çıkınca hemen evde sütlerimi pompalayıp sabah akşam süt torbalarına doldurup heyecanla hastanenin yolunu tuttum yılmadan heyecanla hergün birazdaha görüyim diye ve 29günün sonunda oğlum 1buçuk kilo olmuştu .Artık evimize getirebilerdik daha çok minicikti aman allahım nasıl bakıcam diye gözyaşlarım dökülürken biranda içimden gelen annelik gücüyle sarıp sarmaladım hemen oğlumu.Emme refleksi dah gelişmediği için sütümü pompalayıp biberonla içirmeye başladım bir yandan kızlarımın ilgisini kesmemeye bir yandanda oğlumu beslemeye çalışıyordum ,oğlum 4.ayına gelince artık kendisi meme emmeye başladı 2.5 yaşına kadar oğlumu emzirdim biraz olsun rahatladım ve çok şükür zorlu geçen günlerin ardından oğlum şuan 5yaşında ve çok heyecanlı yerinde duramayan herşeyi öğrenmeye çalışan bir yapısı var ablaları babası ve benimle hergün yeni şeyler öğreniyor ,doğum hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim burdan annelere sesleniyorum hiçbirzaman umudunuzu kaybetmeyiniz unutmayalım yaşam varsa herzaman umutta vardır ve bebeklerinizi lütfen bol bol emzirin emzirmek anne ile bebek arasındaki en güçlü duygusal bağdır ...sevgiyle ve mutlu kalın ..sizlerde hamilelik ve doğum hikayenizi sayfamda paylaşabilirsiniz .

2 yorum:

  1. Evet haklısınız hamilelikte tansiyon ciddiye alınması gereken bir konu..
    Allah çocuk isteyen herkese versin dilerim ki..
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için sevgiler....

      Sil

SKOLYOZ

                                                  SKOLYOZ                                                               ...